Tramwaje:  [  2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12    ]   Autobusy:  [  T8   100   106   107   108   110   111   112   113   115   116   117   118   120   122   123   124   126   127   129   130   131   132   136   138   139   143   148   149   154   155   156   157   158   162   164   166   167   168   169   171   174   175   178   179   184   186   188   189   195   199   200   205   207   210   212   213   227   232   249   255   256   258   262   267   268   269   283   295   322   512   574   606   622   658    ]  
Nocne autobusy:  [  N1   N2   N3   N4   N5   N6   N8   N9   N11   N12   N13    ]   Tramwaje wodne:  [  F5   F6    ]  
Awaryjne prace torowe w Dolnym Wrzeszczu, czasowe zmiany w funkcjonowaniu linii tramwajowych 2 i 8

W sobotę, 23.02.2019 r., w związku z awaryjną wymianą zwrotnicy przy skrzyżowaniu ul. Mickiewicza z al. Hallera, przez cały dzień wstrzymana będzie komunikacja tramwajowa na odcinku od pętli Zaspa do skrzyżowania ul. Mickiewicza z al. Hallera. Linie tramwajowe 2 i 8 czasowo zmienią trasę, w zamian komunikację w obrębie tego fragmentu Dolnego Wrzeszcza zabezpieczą linie zastępcze: tramwajowa 92 i autobusowa T2.

• Linia 2:
- będzie funkcjonować na trasie Łostowice Świętokrzyska – (…) – al. Hallera – Brzeźno Plaża, wg specjalnego rozkładu jazdy.

• Linia 8:
- będzie funkcjonować na trasie Przeróbka – (…) – al. Hallera – Brzeźno Plaża, wg specjalnego rozkładu jazdy. Wybrane kursy zostaną skierowane do Nowego Portu.

• Zastępcza linia tramwajowa 92:
- będzie funkcjonować na trasie: Oliwa – al. Grunwaldzka – Pomorska – Chłopska – al. Rzeczypospolitej – Zaspa.

• Zastępcza linia autobusowa T2:
- będzie funkcjonować na trasie: Jelitkowo – Pomorska – Chłopska – al. Rzeczypospolitej – al. Legionów – Kościuszki – al. Hallera – Mickiewicza.

• Przesiadki z tramwajów linii 5 i 92 na autobusy zastępczej linii autobusowej T2 (kierunek Wrzeszcz, Śródmieście) możliwe będą na przystankach: „Pomorska”, „Piastowska”, „Czerwony Dwór”, „Bora Komorowskiego”, „Kołobrzeska”. Autobus dojeżdża do przystanków „Kościuszki” i „Mickiewicza” przy al. Hallera, gdzie możliwa będzie przesiadka na tramwaje linii 2, 3, 5 i 8.

• Przesiadki z tramwajów linii 2 i 8 na autobusy zastępczej linii autobusowej T2 (kierunek Przymorze, Żabianka, Jelitkowo) możliwe będą na przystanku „Mickiewicza”. Autobusem linii T2 będzie można kontynuować podróż aż do Jelitkowa lub przesiąść się na linie tramwajowe na Przymorzu lub na Żabiance.

Jak dojechać z Jelitkowa, Żabianki i Przymorza na Zaspę, do Dolnego Wrzeszcza i Śródmieścia?

Zalecamy skorzystanie z autobusu linii zastępczej T2, który będzie kursować już z Jelitkowa. Tramwaje linii 5 i zastępczej linii 92 będą dojeżdżać tylko do pętli Zaspa.

Jak dojechać z Oliwy i Żabianki (z rejonu ulic: Subisława, Pomorskiej) na Przymorze i Zaspę?

Tramwajami linii 5 lub 92, które docierać będą do pętli Zaspa.

Jak dojechać z Oliwy i Żabianki (z rejonu ulic: Subisława, Pomorskiej) w rejon Dolnego Wrzeszcza i do Śródmieścia?

Najlepiej wsiąść do tramwaju linii 5 lub 92, a następnie skorzystać z autobusu linii T2, który będzie zatrzymywać się na Żabiance i na Przymorzu, na tych samych przystankach, które obsługuje linia 227.

Uwaga: zgodnie z uchwałą Rady Gdańska w sprawie ustalenia zasad taryfowych, w przypadku wprowadzenia zastępczej komunikacji, bilet na jeden przejazd zachowuje ważność w innym, najbliższym pojeździe zmierzającym w kierunku przystanku końcowego po stałej linii. Zasada ta dotyczy wszystkich przypadków, gdy organizowana jest komunikacja zastępcza lub występuje awaria pojazdu. Tak więc pasażer, który skasował bilet jednoprzejazdowy w tramwaju linii 2, 5 lub 8, może na tym samym bilecie kontynuować podróż liniami zastępczymi 92 i T2.

 
Strona główna

Dyrekcja i kierownicy

RODO

Ceny biletów

  Punkty sprzedaży
  Automaty biletowe
Tramwaj wodny

Karta Miejska

Gdańska
    Karta Dużej Rodziny


Ogólnopolska
     Karta Dużej Rodziny


Legitymacja studencka

Kontrola biletowa

Niepełnosprawni

Zezwolenia

Przetargi

Praca

Informacja dla pasażera

Otwarte dane ZTM

Linki

O ZTM

Kontakt

Skargi i wnioski

Reklamacje

strona bip

strona miasta gdańska


Gdańskie Centrum Kontaktu

telefoniczny