Tramwaje:  [  2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12    ]   Autobusy:  [  T8   T9   100   106   107   108   110   111   112   113   115   116   117   118   120   122   123   124   126   127   129   130   131   132   136   138   139   143   148   149   154   155   156   157   158   162   164   166   167   168   169   171   174   175   178   179   184   186   188   189   195   199   200   205   207   210   212   213   227   232   249   255   256   258   262   267   268   269   283   295   512   574   911    ]  
Nocne autobusy:  [  N1   N2   N3   N4   N5   N6   N8   N9   N11   N12   N13    ]  
Jeszcze łatwiej kupimy bilet i doładujemy kartę – coraz więcej biletomatów w Gdańsku

Przystanki tramwajowe: „Budapesztańska” (przy ul. Bulońskiej), „Migowo” (przy Myśliwskiej), „Jelitkowo-pętla tramwajowa” (na pętli w Jelitkowie), do tego przystanki autobusowe „Cmentarz Łostowicki” (przy ul. Łostowickiej) i przy oliwskim ZOO – to lokalizacje 5 nowych automatów biletowych. Ich montaż zakończyła spółka Mennica Polska. Cztery nowe urządzenia już działają, z piątego można będzie skorzystać lada dzień.

Mieszkańcy Gdańska i turyści do tej pory mogli kupić bilety w jednym ze stu biletomatów. 80 z nich zainstalowała spółka Mennica Polska, a 20 Szybka Kolej Miejska. Teraz liczba urządzeń wzrosła do 105.

- Według badań satysfakcji pasażerów z ubiegłego roku, aż połowa ankietowanych wskazała, że kupuje bilety głównie w automatach – mówi Sebastian Zomkowski, dyrektor ZTM w Gdańsku. – Dlatego na ulicach naszego miasta przybywa takich urządzeń, bo stale rośnie ich popularność i jest na nie coraz większy popyt – dodaje Zomkowski.

W biletomatach można płacić zarówno gotówką, jak i kartami płatniczymi. W urządzeniach należących do spółki Mennica Polska można również doładować karty miejskie.

- Na naszej stronie internetowej www.ztm.gda.pl jest mapa z lokalizacjami biletomatów oraz instrukcją ich obsługi – mówi Sebastian Zomkowski. - Są tam też informacje, co zrobić w przypadku ewentualnej awarii urządzenia lub wtedy, gdy biletomat „zje” nam monety.

We wszystkich tego typu przypadkach należy zwracać się do spółki Mennica Polska SA, właściciela biletomatów. Można zadzwonić pod nr telefonu + 48 22 583 91 02. Można również wysłać zgłoszenie mailem na adres: telecentrum@mennica.com.pl. Awarie można zgłaszać także pracownikom ZTM w Punkcie Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9a lub w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Na Stoku 49. Reklamacje zostaną przekazane do właściciela biletomatów.

 
Strona główna

Dyrekcja i kierownicy

RODO

Ceny biletów

  Punkty sprzedaży
  Automaty biletowe
Tramwaj wodny

Karta Miejska

Gdańska
    Karta Dużej Rodziny


Ogólnopolska
     Karta Dużej Rodziny


Legitymacja studencka

Kontrola biletowa

Niepełnosprawni

Zezwolenia

Przetargi

Praca

Informacja dla pasażera

Otwarte dane ZTM

Linki

O ZTM

Kontakt

Skargi i wnioski

Reklamacje

strona bip

strona miasta gdańska


Gdańskie Centrum Kontaktu

telefoniczny