Informacja dotycząca biletomatów spółki Mennica Polska S.A.

W związku z napływającymi do nas zgłoszeniami, dotyczącymi licznych utrudnień, związanych z realizowaniem płatności w biletomatach należących do spółki Mennica Polska S.A. uprzejmie informujemy, że awarie urządzeń usuwane są przez serwisantów spółki na bieżąco. Wszystkie reklamacje przekazywane do spółki za pośrednictwem ZTM w Gdańsku rozpatrywane są według kolejności zgłoszeń.

Zgodnie z informacjami otrzymanymi od spółki Mennica Polska S.A., w dalszym ciągu występować mogą utrudnienia w korzystaniu z nowych urządzeń zlokalizowanych w Gdańsku. Spółka intensywnie pracuje nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem pełnej funkcjonalności automatów. Do tego czasu zapraszamy pasażerów, którzy chcą doładować kartę lub kupić bilety, do naszych Punktów Obsługi Klienta ZTM oraz do współpracujących z nami placówek handlowych.