Aktualizacja: Punkty Obsługi Klienta nr 2 i 4 znów czynne od poniedziałku, 16.11.2020 r.

Punkt Obsługi Klienta nr 2 we Wrzeszczu na ul. Wyspiańskiego 9A (dawny "Heban") oraz Punkt Obsługi Klienta nr 4 na ul. Świętokrzyskiej 15 (pętla tramwajowa Łostowice - Świętokrzyska) będą czynne od poniedziałku, 16.11.2020 r.

Punkt Obsługi Klienta nr 2 we Wrzeszczu na ul. Wyspiańskiego 9A (dawny "Heban") oraz Punkt Obsługi Klienta nr 4 na ul. Świętokrzyskiej 15 (pętla tramwajowa Łostowice - Świętokrzyska) będą czynne od poniedziałku, 16.11.2020 r.

W sprawie odbioru kart miejskich należy kontaktować się telefonicznie w godz. 07.00 – 15.00 pod nr 58 520-57-29.

Przypominamy, że Karty Miejskie można również doładować w biletomatach (więcej w tym linku) oraz przez internet (więcej w tym linku), natomiast bilety jednorazowe można zakupić za pomocą telefonu (więcej w tym linku).