Zgłaszanie reklamacji biletów ZTM zakupionych w automatach MENNICY
(numeracja automatów 0098–0212)
Reklamacje można zgłaszać:
- Drogą elektroniczną na adres: telecentrum@mennica.com.pl
- Telefonicznie: pod nr tel. 22 583-91-02
- Osobiście w Punkcie Obsługi Klienta nr 1 przy ul. Kilińskiego 4 w Galerii Metropolia we Wrzeszczu oraz w Punkcie Obsługi Klienta nr 4 przy ul. Świętokrzyska 15 na pętli tramwajowej na Oruni Górnej.
Zgłaszanie reklamacji dotyczących biletów zakupionych w systemie FALA należy zgłaszać poprzez Infolinię +48 585 733 585 (czynną od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 8:00-16:00 ) lub formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem - https://reklamacje.systemfala.pl
