Bilety i ulgi
- Co zrobić, jeśli zgubię czy uszkodzę kartę miejską?
- Zapomniałam karty miejskiej, na której miałam ważny bilet i otrzymałam wezwanie do zapłaty za jazdę bez ważnego biletu. Czy mogę je anulować?
- Do którego roku życia doktoranci mogą korzystać z ulgowych przejazdów w komunikacji ZTM Gdańsk?
- Kto może korzystać z biletów semestralnych?
- Czy w przypadku utraty legitymacji szkolnej lub studenckiej mogę korzystać z ulgowych przejazdów?
- Gdzie otrzymam fakturę za bilety kupione w automacie?
- Gdzie otrzymam fakturę za bilet kupiony przez internet?
- Czy student powyżej 26. roku życia ma prawo do przejazdu ulgowego w komunikacji organizowanej przez ZTM Gdańsk?
- Gdzie mogę złożyć reklamację dotyczącą problemu z zakupem biletu ZTM w automacie?
- Jak mogę sprawdzić ważność doładowania biletu na kartę miejską?
- Doładowałam bilet przez Internet, niestety nie widać go w wyszukiwarce internetowej, dlaczego?
- Czy na gdańską kartę miejską mogę doładować bilet gdyński lub metropolitalny?
- Czy mogę łączyć bilety jednorazowe tak by uzyskać bilet 24-godzinny?
- Czy mogę doładować bilet na elektroniczną legitymację studencką?
- Gdzie mogę przystosować legitymację studencką do doładowywania biletami?
- Jak zmienić bilet ulgowy załadowany na kartę miejską na bilet normalny?
- Moja karta miejska utraciła ważność. Czy mogę ją przedłużyć czy konieczne jest wydanie nowej karty?
- Czy mogę odtworzyć utraconą kartę na okaziciela?
- Czy mogę zwrócić zakupiony bilet okresowy?
- Zgubiłem kartę miejską ale mam potwierdzenie zakupu biletu, czy uprawnia mnie ono do przejazdów?
- Czy Karta Mieszkańca uprawnia uczniów do bezpłatnych przejazdów linią 171 i N1 również na terenie Gdyni?