ePOK - elektroniczny Punkt Obsługi Klienta

Elektroniczny Punkt Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku działa w celu ułatwienia kontaktu i umożliwienia pozyskania informacji lub zgłoszenia zdarzeń dla osób korzystających z komunikacji miejskiej.

INFORMACJE:

m.in. braki, awarie, opóźnienia w realizacji kursów, pozycja danego pojazdu na trasie. Zasady i sposoby płatności za przejazdy.

Mapa Tram&Bus Online pozwala śledzić trasę przejazdu każdego autobusu i tramwaju oraz pokazuje wirtualne tablice dla każdego przystanku.

Centrala Ruchu ZTM w Gdańsku telefon 58 520 57 75 - całodobowo 7/7 informuje o bieżącej sytuacji komunikacyjnej.

Gdzie, jak, jaki kupić bilet. Jak opłacić przejazd.

ZGŁOSZENIA - formularze:

Odwołanie od nałożonej opłaty dodatkowej („mandatu”) za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej.

Zgłoszenia niewykonania lub nienależytego wykonania przewozu.

Zgłoszenia: zniszczony, nieaktualny, brakujący rozkład jazdy lub brak słupka przystankowego.