Zasady składania reklamacji w Zarządzie Transportu Miejskiego w Gdańsku określa Zarządzenie nr 13/2018 Dyrektora ZTM w Gdańsku z dnia 23 marca 2018 r. w sprawie ustalenia Regulaminu postępowania reklamacyjnego prowadzonego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku oraz Zarządzenie zmieniające:
- Zarządzenie 13/2018 Dyrektora ZTM - Regulamin Postępowania Reklamacyjnego (1.5 MB)
- Zarządzenie 32/2019 Dyrektora ZTM zmieniające Zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu postępowania reklamacyjnego prowadzonego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku (2.11 MB)
W celu złożenia reklamacji z tytułu nałożonej opłaty dodatkowej za jazdę bez ważnego biletu bądź z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przewozu zaleca się skorzystanie z załączonych poniżej wzorów:
- Wzór reklamacji z tytułu nałożonej opłaty dodatkowej za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej (aktualizacja: 24.10.2019) (14.52 KB)
- Wzór reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przewozu (aktualizacja: 24.10.2019) (13.39 KB)
Wypełnione druki reklamacji można składać:
- osobiście lub listownie na adres: ZTM w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk;
- na e-mail: reklamacjeztm@gdansk.gda.pl
Uwaga! W Punktach Obsługi Klienta można składać wyłącznie reklamacje dotyczące kart miejskich.