Kontrola biletowa

Informujemy, że od 01.01.2006 r. kontrola biletowa na liniach tramwajowych i autobusowych organizowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku jest wykonywana przez Zakłady Wielobranżowe Renoma Sp. z o.o.

W pojazdach komunikacji miejskiej w Gdańsku kontrola biletów odbywa się przez całą dobę. Prowadzona jest przez pracowników spółki kontrolującej, którzy winni być wyposażeni w identyfikator i czytnik do sprawdzania kart miejskich.

Od 01.01.2020 r. wszystkie identyfikatory mają następujący wzór:

wzór identyfikatora 2020
wzór identyfikatora 2020
 

Wszystkie sprawy związane z kontrolą, tj. między innymi rozpatrywanie odwołań i uiszczanie nałożonych opłat, należy załatwiać w punkcie obsługi klienta:

Z.W. Renoma Sp. z o.o.
ul. Wały Jagiellońskie 2/4
Gdańsk
(budynek LOT I-piętro)

UWAGA!!!

W czwartek, 07.05.2020 r. zostaje wznowiona działalność biura Punktu Obsługi Klienta.

Godziny otwarcia tego punktu:

  • poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 8:00-16:00
  • środa w godzinach 10:00-18:00

Uwaga! W trosce o wspólne bezpieczeństwo bardzo prosimy o zachowanie następujących zasad:
- osoby oczekujące na obsługę przed budynkiem muszą zachować odstęp 1,5 metra,
- przed okienkiem zlokalizowanym na pierwszym piętrze może przebywać tylko jedna osoba,
- prosimy o potwierdzenie możliwości wejścia na piętro telefonicznie: +48 (58) 721-32-66 lub przez domofon dedykowany dla osób niepełnosprawnych (po każdym użyciu będzie dezynfekowany),
- przypominamy o obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz używania rękawiczek,
- prosimy o dezynfekowanie rąk przy użyciu przygotowanych środków odkażających,
- nie będzie możliwości przygotowania reklamacji pisemnej na miejscu - w przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: +48 (58) 721-32-66, 
- prosimy o realizację wpłat bezgotówkowo, w biurze dostępny jest terminal do obsługi kart płatniczych (po każdym użyciu będzie dezynfekowany),
- przypominamy, iż reklamacje można składać drogą mailową: reklamacje.gdansk@zwrenoma.pl.

Telefon do punktu obsługi klienta: 58 721-32-66.

nr konta na które należy dokonywać wpłat z tytułu opłat dodatkowych nałożonych po 01.01.2018 r.:
03 1090 1098 0000 0001 3562 3272

nr konta na które należy dokonywać wpłat z tytułu opłat dodatkowych nałożonych od 01.01.2015r. do 31.12.2017 r.:
57 1090 1098 0000 0001 0468 2307

1. Co powinna zawierać reklamacja?

2. Co zrobić w przypadku awarii kasownika?

3. Regulamin kontroli biletów

4. Co zrobić, aby dopłatę dodatkową rozłożyć na raty, umorzyć, odroczyć termin płatności