Elektroniczny Punkt Obsługi Klienta Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Logo Zarząd Transportu Miejskiego
Winieta domyślna
  • Logo Zarząd Transportu Miejskiego
  • O nas
    Nasze zadaniaDyrekcja ZTMOtwarte daneZamówienia publiczneOferty pracyOgłoszenia / obwieszczeniaInformacja dot. RODOPolityka prywatnościAkty prawne, regulaminy
  • ePOK
  • Zaplanuj podróż
    Interaktywna mapa Tram&Bus OnlineWyszukiwarka połączeń - jakdojade.plRozkłady jazdySchematy sieciKomunikatyDla osób z niepełnosprawnościamiPodróż z dzieckiem
  • Bilety
    Ceny biletówUlgi i zwolnieniaBilety w systemie FALABilet ZTM na SKM i PKM/POLREGIOBilet metropolitalnyKarta MiejskaBilet jednorazowy w aplikacjach mobilnychBilet okresowy w aplikacjach mobilnychKarta Dużej RodzinyGdzie kupić?Punkty Obsługi KlientaAutomaty biletoweKontrola biletowa Strefy
  • Komunikacja miejska
    Centrala RuchuZezwoleniaPlan TransportowyBaza pojazdówReklamacje
  • Kontakt
    KontaktElektroniczny Punkt Obsługi KlientaDla mediówLogotypy do pobraniaZdjęcia do pobrania
  • Najczęściej zadawane pytania
    Nowe taryfy opłat od 03.04.2023 r. - najważniejsze pytania i odpowiedzi Bilety i ulgiBagaż, rower, zwierzęta, przewozy i przejazdyOrganizacja ZTMSystem FALA - najważniejsze pytania i odpowiedzi
  • Rowery
    Zasady przewozu rowerów w komunikacji miejskiejRowerowy GdańskRowery Mevo
  • Strona Główna
  • Bieżąca sytuacja komunikacyjna

05:57 Awaria Systemu Informacji Pasażerskiej

Z powodu awarii, tablice SIP wyświetlają tylko czasy rozkładowe.

Za utrudnienia przepraszamy.

  • Komunikacja miejska w okresie Bożego Ciała
  • Linia 100: zmiana trasy na czas sezonu letniego
  • Linie 3, 6, 8, 9, 12: tymczasowe zmiany z powodu prac trakcyjnych w piątek 13.06.2025 r. i sobotę 14.06.2025 r.
  • Linia N14: przeniesienie przystanku Chałubińskiego 03 (n/ż), w związku z budową drogi rowerowej
  • Linie 127, 148, N6, N14: objazd w związku z remontem ul. Obrońców Wybrzeża
  • Linie 8, 9, 60, T8: tymczasowe zmiany na trasach
  • Linie 283 i N1: chwilowa zmiana lokalizacji przystanku „Opera Bałtycka” 06
  • Linie 148, N2, N6: powrót na stałe trasy w Nowym Porcie
  • Linia N1: przystanek „Żwirki i Wigury” (n/ż) 03 tymczasowo nieobsługiwany
  • Linie 175 i 289: tymczasowa zmiana trasy
  • Prom F8 i linia 911: przesunięcie godzin funkcjonowania
  • Linie 179, 210 i N1: tymczasowe zmiany tras w Osowej
  • Zmiany w rozkładach jazdy na wybranych liniach autobusowych od 10 maja
  • Linia 200: powrót na stałą trasę
  • Linie 155, 268: tymczasowa zmiana lokalizacji przystanku „Gronostajowa” 01
  • Linia 269: tymczasowe skrócenie trasy i objazd z powodu prac drogowych
  • Uruchamiamy linie sezonowe
  • Linie 148, N2 i N6: tymczasowe zmiany tras w Nowym Porcie
  • Linia 200: tymczasowa zmiana trasy w Pruszczu Gdańskim
  • Linia N14: brak obsługi przystanków: „Pohulanka” 04, „Odrzańska” 04, „Drwęcka” 01 w związku z pracami drogowymi na al. Armii Krajowej

Kontakt

ul. Na Stoku 49
80-874 Gdańsk
tel.: +48 58 520 57 00
e-mail: ztm@gdansk.gda.pl
Reklamacje dotyczące automatów biletowych: telecentrum@mennica.com.pl, tel.: +48 22 583 91 02
Reklamacje: reklamacjeZTM@gdansk.gda.pl
ePUAP: /ZTM_Gdansk/SkrytkaESP
BIP: bip.gdansk.pl/ztm

Braki, uszkodzenia, zanieczyszczenia infrastruktury:
Gdańskie Centrum Kontaktu: +48 58 52 44 500

ZTM

  • O nas
  • Dyrekcja ZTM
  • Centrala Ruchu
  • Otwarte dane ZTM
  • Oferty pracy w ZTM
  • RODO
  • Kanał RSS - zmiany na trasach
  • Kanał RSS - wiadomości
  • Kanał RSS - bieżąca sytuacja komunikacyjna
  • Deklaracja dostępności
Gdańskie Centrum Kontaktu
Bezpłatne przejazdy - karta mieszkańca
Bilet metropolitalny MZKZG