Elektroniczny Punkt Obsługi Klienta System FALA Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Logo Zarząd Transportu Miejskiego
Winieta domyślna
  • Logo Zarząd Transportu Miejskiego
  • O nas
    Nasze zadaniaDyrekcja ZTMOtwarte daneZamówienia publiczneOferty pracyOgłoszenia / obwieszczeniaInformacja dot. RODOPolityka prywatnościAkty prawne, regulaminy
  • ePOK
  • Zaplanuj podróż
    Interaktywna mapa Tram&Bus OnlineWyszukiwarka połączeń - jakdojade.plRozkłady jazdySchematy sieciKomunikatyDla osób z niepełnosprawnościamiPodróż z dzieckiem
  • Bilety
    Ceny biletówUlgi i zwolnieniaSystem FALABilet ZTM na SKM i PKM/POLREGIOBilet metropolitalnyBilety jednorazowe w aplikacjach mobilnychBilet okresowy w aplikacji mobilnejKarta Dużej RodzinyGdzie kupić?Punkty Obsługi KlientaAutomaty biletoweKontrola biletowa Strefy
  • Komunikacja miejska
    Centrala RuchuZezwoleniaPlan TransportowyBaza pojazdówReklamacje
  • Kontakt
    KontaktElektroniczny Punkt Obsługi KlientaDla mediówLogotypy do pobraniaZdjęcia do pobrania
  • Najczęściej zadawane pytania
    Taryfa opłat - najważniejsze pytania i odpowiedzi Bilety i ulgiBagaż, rower, zwierzęta, przewozy i przejazdyOrganizacja ZTMSystem FALA - najważniejsze pytania i odpowiedzi
  • Rowery
    Zasady przewozu rowerów w komunikacji miejskiejRowerowy GdańskRowery Mevo
UWAGA
  • 2025-09-18/19 Awaryjna zmiana trasy linii N4
  • Strona Główna

Bieżąca sytuacja komunikacyjna

  • 2025-09-18/19 Awaryjna zmiana trasy linii N4
  • Linia N4: tymczasowa zmiany w związku z pracami drogowymi na ul. Styp-Rekowskiego
  • Linie 101, 115, 127, 149, 168, 199: tymczasowe zmiany w związku z biegiem charytatywnym
  • Linie 127, 158, 227 i 258: tymczasowe zmiany w związku z pracami drogowymi na ul. Hynka
  • Linia 166: tymczasowy brak obsługi przystanku „Tarcice” 03
  • Linia 120: przystanki „Połczyńska” 01, 02 już w stałej lokalizacji
  • Zmiany w komunikacji miejskiej w związku z zakończeniem wakacji
  • Linia 269: tymczasowa zmiana trasy
  • Linie 107, 132, 200, 205, 207, 232, 307 i N5: zmiany w związku z kolejnym etapem przebudowy DK 91
  • Linia 100: powrót na stałą trasę
  • Linia 171: powrót na stałą trasę
  • Linia N14: przystanek „Chałubińskiego” (n/ż) 04 tymczasowo zawieszony  
  • Linie 127, 130, N6: tymczasowe przesunięcie przystanku „Staw Wróbla” 01
  • Linie 106, 111, 138, N9, N78: powrót na stałe trasy po otwarciu ul. Długie Ogrody
  • Linie 117, 122, N1: tymczasowe zmiany tras w Sopocie
  • Linie 176 i 213: powrót na stałe trasy
  • Linie 106, 158 i 258: tymczasowa zmiana trasy i przesunięcie przystanku „Sucharskiego – PKP” (n/ż) 02
  • Linie 106, 111, 600, N9 i N78: zmiana tras w związku z remontem Mostu Popielnego
  • Linie 149, 249: powrót na stałą trasę
  • Linia 289: powrót na stałą trasę
  • Linia 600 i 606: tymczasowy brak obsługi przystanku „Twierdza Wisłoujście” 03

Kontakt

ul. Na Stoku 49
80-874 Gdańsk
tel.: +48 58 520 57 00
e-mail: ztm@gdansk.gda.pl
Reklamacje dotyczące automatów biletowych: telecentrum@mennica.com.pl, tel.: +48 22 583 91 02
Reklamacje: reklamacjeZTM@gdansk.gda.pl
ePUAP: /ZTM_Gdansk/SkrytkaESP
BIP: bip.gdansk.pl/ztm

Braki, uszkodzenia, zanieczyszczenia infrastruktury:
Gdańskie Centrum Kontaktu: +48 58 52 44 500

ZTM

  • O nas
  • Dyrekcja ZTM
  • Centrala Ruchu
  • Otwarte dane ZTM
  • Oferty pracy w ZTM
  • RODO
  • Kanał RSS - zmiany na trasach
  • Kanał RSS - wiadomości
  • Kanał RSS - bieżąca sytuacja komunikacyjna
  • Deklaracja dostępności
Gdańskie Centrum Kontaktu
Bezpłatne przejazdy - karta mieszkańca
Bilet metropolitalny MZKZG