Elektroniczny Punkt Obsługi Klienta System FALA Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Logo Zarząd Transportu Miejskiego
Winieta domyślna
  • Logo Zarząd Transportu Miejskiego
  • O nas
    Nasze zadaniaDyrekcja ZTMOtwarte daneZamówienia publiczneOferty pracyOgłoszenia / obwieszczeniaInformacja dotycząca RODOPolityka prywatnościAkty prawne, regulaminy
  • ePOK
  • Zaplanuj podróż
    Interaktywna mapa Tram&Bus OnlineWyszukiwarka połączeń - jakdojade.plRozkłady jazdySchematy sieciKomunikatyDla osób z niepełnosprawnościamiPodróż z dzieckiem
  • Bilety
    Ceny biletówUlgi i zwolnieniaSystem FALABilet ZTM na SKM i PKM/POLREGIOBilet metropolitalnyBilety jednorazowe w aplikacjach mobilnychBilet okresowy w aplikacji mobilnejKarta Dużej RodzinyGdzie kupić?Punkty Obsługi KlientaAutomaty biletoweKontrola biletowa Strefy
  • Komunikacja miejska
    Centrala RuchuZezwoleniaPlan TransportowyBaza pojazdówReklamacje
  • Kontakt
    KontaktElektroniczny Punkt Obsługi KlientaDla mediówLogotypy do pobraniaZdjęcia do pobrania
  • Najczęściej zadawane pytania
    Taryfa opłat - najważniejsze pytania i odpowiedzi Bilety i ulgiBagaż, rower, zwierzęta, przewozy i przejazdyOrganizacja ZTMSystem FALA - najważniejsze pytania i odpowiedzi
  • Rowery
    Zasady przewozu rowerów w komunikacji miejskiejRowerowy GdańskRowery Mevo
  • Strona Główna

Bieżąca sytuacja komunikacyjna

  • Linie 117, 122, 143, 149, 255, 256: zmiany w rozkładach jazdy od 01.01.2026 r.
  • Punkty Obsługi Klienta krócej czynne w Sylwestra
  • Komunikacja miejska w okresie świąteczno-noworocznym
  • Linie 6 i 10: więcej kursów w każdą przedświąteczną sobotę i niedzielę grudnia
  • Linia 178: powrót na ul. Modrą
  • Linia N1: tymczasowa trasa objazdowa i zmiany w godzinach kursów
  • Linie 110, 116, 136: więcej kursów, linie 106, 111, 112, 120, 127, 131, 138, 166, 178, 186, 189, 199, 212, 283, 289, 512, T8, N8, N9, N14, N78 i N89: zmiany w rozkładach jazdy od 01.12.2025 r.
  • Linia 149: powrót na stałą trasę
  • Linia 166: przystanek „Tarcice” 03 ponownie obsługiwany
  • Linie 158, 258, 911: zmiany w rozkładach jazdy
  • Linie 132, 200, 205, 207, 232 i N5
  • Linie 113, 175, N2 i N14: przystanki „Srebrna” 01, 02 wracają na stałe miejsce
  • Linia 210: powrót na stałą trasę
  • Linie 111, 113, 116, 123, 154, 169, 184, 189, 255, 256, 268, N89: zmiany w rozkładach jazdy
  • Linie 127, 158 i 258: tymczasowa zmiana lokalizacji przystanku "Dywizjonu 303" 01
  • Linie 106, 138: tymczasowa zmiana lokalizacji przystanku „Przystań Żeglugi” 02
  • Linie T8, 115, 120, 283: zmiany w rozkładach jazdy
  • Linia 210: tymczasowy objazd w związku z remontem ul. Galaktycznej w Osowej
  • Linie 116, 131, 183, 184, 255, 256: zmiany od 01.10.2025 r.  
  • Linie 60, 600, 606, 622 i 658: kończą funkcjonowanie w sezonie letnim 2025, korekta w rozkładzie linii 158

Kontakt

ul. Na Stoku 49
80-874 Gdańsk
tel.: +48 58 520 57 00
e-mail: ztm@gdansk.gda.pl
Reklamacje dotyczące automatów biletowych: telecentrum@mennica.com.pl, tel.: +48 22 583 91 02
Reklamacje: reklamacjeZTM@gdansk.gda.pl
ePUAP: /ZTM_Gdansk/SkrytkaESP
BIP: bip.gdansk.pl/ztm

Braki, uszkodzenia, zanieczyszczenia infrastruktury:
Gdańskie Centrum Kontaktu: +48 58 52 44 500

ZTM

  • O nas
  • Dyrekcja ZTM
  • Centrala Ruchu
  • Otwarte dane ZTM
  • Oferty pracy w ZTM
  • RODO
  • Kanał RSS - zmiany na trasach
  • Kanał RSS - wiadomości
  • Kanał RSS - bieżąca sytuacja komunikacyjna
  • Deklaracja dostępności
Gdańskie Centrum Kontaktu
Bezpłatne przejazdy - karta mieszkańca
Bilet metropolitalny MZKZG