Elektroniczny Punkt Obsługi Klienta System FALA Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku

Logo Zarząd Transportu Miejskiego
Winieta domyślna
  • Logo Zarząd Transportu Miejskiego
  • O nas
    Nasze zadaniaDyrekcja ZTMOtwarte daneZamówienia publiczneOferty pracyOgłoszenia / obwieszczeniaInformacja dot. RODOPolityka prywatnościAkty prawne, regulaminy
  • ePOK
  • Zaplanuj podróż
    Interaktywna mapa Tram&Bus OnlineWyszukiwarka połączeń - jakdojade.plRozkłady jazdySchematy sieciKomunikatyDla osób z niepełnosprawnościamiPodróż z dzieckiem
  • Bilety
    Ceny biletówUlgi i zwolnieniaSystem FALABilet ZTM na SKM i PKM/POLREGIOBilet metropolitalnyBilety jednorazowe w aplikacjach mobilnychBilet okresowy w aplikacji mobilnejKarta Dużej RodzinyGdzie kupić?Punkty Obsługi KlientaAutomaty biletoweKontrola biletowa Strefy
  • Komunikacja miejska
    Centrala RuchuZezwoleniaPlan TransportowyBaza pojazdówReklamacje
  • Kontakt
    KontaktElektroniczny Punkt Obsługi KlientaDla mediówLogotypy do pobraniaZdjęcia do pobrania
  • Najczęściej zadawane pytania
    Taryfa opłat - najważniejsze pytania i odpowiedzi Bilety i ulgiBagaż, rower, zwierzęta, przewozy i przejazdyOrganizacja ZTMSystem FALA - najważniejsze pytania i odpowiedzi
  • Rowery
    Zasady przewozu rowerów w komunikacji miejskiejRowerowy GdańskRowery Mevo
  • Strona Główna
  • Zmiany na trasach

Linia 289: powrót na stałą trasę

W związku z planowanym zakończeniem prac drogowych na ul. Nowiny, od poniedziałku 18.08.2025 r. (od pierwszych porannych kursów) autobusy linii 289 pojadą stałą trasą.

Przywrócone zostaną rozkłady jazdy sprzed remontu, obowiązujące do dnia 03.08.2025 r.

  • Festiwal Zorza: dodatkowe kursy autobusów i tramwajów
  • Festiwal Wisłoujście: specjalna bezpłatna linia autobusowa 300
  • Linie 106, 111, 600, N9 i N78: zmiana tras w związku z remontem Mostu Popielnego
  • Linie 149, 249: powrót na stałą trasę
  • Linia 289: powrót na stałą trasę
  • Linia 600 i 606: tymczasowy brak obsługi przystanku „Twierdza Wisłoujście” 03
  • Linie 115 i 283: zmiany na przystankach przy ul. Smoluchowskiego
  • Linia 600: tymczasowa trasa objazdowa i korekta godzin odjazdu
  • Linia 289: tymczasowa zmiana trasy z powodu prac drogowych na ul. Nowiny
  • Linie 189 i 289: przystanek „Maćkowy” 01 już w stałej lokalizacji
  • Linie 10, 12, 63, 178, 283: zmiany w rozkładach jazdy
  • Linie 149 i 249: tymczasowa zmiana trasy na Przymorzu i Zaspie
  • Linie: 107, 132, 200, 205, 207, 232, 307 i N5: zmiany w Pruszczu Gdańskim z powodu przebudowy DK 91 i budowy ul. Strzeleckiego
  • Linie 106, 111, 138, N9, N78, T8: tymczasowe zmiany na liniach w związku z organizacją Jarmarku św. Dominika
  • Linie 113, 176, 213: tymczasowe zmiany w związku z remontem ul. Przebiśniegowej
  • Komunikacja miejska w okresie wakacji
  • Linia 100: zmiana trasy na czas sezonu letniego
  • Uruchamiamy linie sezonowe

Kontakt

ul. Na Stoku 49
80-874 Gdańsk
tel.: +48 58 520 57 00
e-mail: ztm@gdansk.gda.pl
Reklamacje dotyczące automatów biletowych: telecentrum@mennica.com.pl, tel.: +48 22 583 91 02
Reklamacje: reklamacjeZTM@gdansk.gda.pl
ePUAP: /ZTM_Gdansk/SkrytkaESP
BIP: bip.gdansk.pl/ztm

Braki, uszkodzenia, zanieczyszczenia infrastruktury:
Gdańskie Centrum Kontaktu: +48 58 52 44 500

ZTM

  • O nas
  • Dyrekcja ZTM
  • Centrala Ruchu
  • Otwarte dane ZTM
  • Oferty pracy w ZTM
  • RODO
  • Kanał RSS - zmiany na trasach
  • Kanał RSS - wiadomości
  • Kanał RSS - bieżąca sytuacja komunikacyjna
  • Deklaracja dostępności
Gdańskie Centrum Kontaktu
Bezpłatne przejazdy - karta mieszkańca
Bilet metropolitalny MZKZG