Bilety jednorazowe

Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku informuje, że Rada Miasta Gdańska na sesji w dniu 30.01.2020 r. uchwaliła nowe ceny biletów jednorazowych oraz okresowych, obowiązujące od środy, 1 kwietnia 2020 r. w komunikacji miejskiej organizowanej przez miasto Gdańsk.

Cennik biletów jednorazowych ważny od 01 kwietnia 2020 r.

Bilety jednorazowe

pełnopłatne

ulgowe

1. Na jeden przejazd na linie zwykłe, pospieszne i nocne

3,80

1,90

2. Czasowe

 

 

a) 1-godzinny - na linie zwykłe, pospieszne i nocne

4,40

2,20

b) 24-godzinny – na wszystkie linie

14,00

7,00

Bilety jednorazowe o nieaktualnych nominałach mogą być wykorzystane w połączeniu z biletami o innych nominałach lub wraz z tzw. biletami dokładkowymi (uzupełniającymi), tak aby ich cena po połączeniu była równa aktualnie obowiązującemu nominałowi biletu np.

    1,60 zł + 0,30 zł = 1,90 zł
    1,90 zł + 0,30 zł = 2,20 zł
    2,10 zł + 0,10 zł = 2,20 zł
    2,40 zł + 1,00 zł + 0,20 zł + 0,20 zł = 3,80 zł
    6,50 zł + 0,50 zł = 7,00 zł
    3,20 zł + 0,60 zł = 3,80 zł
    4,20 zł + 0,20 zł = 4,40 zł
    4,80 zł + 2,20 zł = 7,00 zł
    13,00 zł + 1,00 zł = 14,00 zł

Bilety uzupełniające można nabyć w następujących punktach sprzedaży:

Punkt Obsługi Klienta nr 2
Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A (budynek dawnego sklepu meblowego "Heban" na przeciwko rynku we Wrzeszczu)

Punkt czynny w dni powszednie:
pon., śr., 10.00 - 17.30
wt., czw., pt., 07.00 - 14.30


Punkt Obsługi Klienta nr 3
Dworzec-PKP Gdańsk-Główny, tunel

Punkt czynny w dni powszednie:
pon., śr.,  pt., 07:00 - 14:00 (przerwa 10:30 - 11:00)
wt., czw., 10:00 - 17:00 (przerwa 13:30 - 14:00)


Punkt Obsługi Klienta nr 4
Gdańsk-Chełm, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa Łostowice-Świętokrzyska)

Punkt czynny w dni powszednie:
pon., czw., pt., 07.00 - 14.30
wt., śr., 10.00 - 17.30


Hurtowa sprzedaż biletów jednorazowych
Gdańsk, ul Na Stoku 49
parter - pokój 10
punkt czynny jest w dni powszednie:
pon. - pt. 7.00 - 14.30

oraz we wszystkich AUTOMATACH BILETOWYCH

CO ZROBIĆ W PRZYPADKU AWARII KASOWNIKA ?

Pasażer, który stwierdzi błędny wydruk na swoim bilecie winien zgłosić ten fakt kierującemu pojazd oraz zanotować sobie nr linii, nr pojazdu oraz godzinę ujawnienia awarii w celu ewentualnego wyjaśnienia w przypadku kontroli biletowej.
Kierujący pojazdem powinien przyjąć zgłoszenie od pasażera, na przystanku końcowym sprawdzić kasowniki odnotowując ten fakt w karcie drogowej, a w razie stwierdzenia nieprawidłowości powinien poinformować o powyższym odpowiednie służby.