Gdzie znajdują się Punkty Obsługi Klienta ZTM?

  • Punkt Obsługi Klienta nr 2, Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A, (budynek dawnego sklepu meblowego "Heban", naprzeciwko rynku we Wrzeszczu). Punkt czynny w dni powszednie: poniedziałek i środa 10.00 – 17.30, wtorek, czwartek i piątek 07.00 – 14.30, soboty i niedziele – nieczynne, tel. 58 520-57-06;
  • Punkt Obsługi Klienta nr 3, Tunel Dworzec-PKP Gdańsk-Główny. Punkt czynny w dni powszednie: poniedziałek, środa i piątek 07:00 - 14:00, przerwa 10:30 – 11:00, wtorek i czwartek 10:00 - 17:00, przerwa 13:30 – 14:00, soboty i niedziele – nieczynne;
  • Punkt Obsługi Klienta nr 4, Gdańsk-Chełm, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa Łostowice-Świętokrzyska). Punkt czynny w dni powszednie: poniedziałek, czwartek i piątek   07.00 – 14.30, wtorek i środa, 10.00 – 17.30, soboty i niedziele – nieczynne, tel. 58 520-57-07;
  • Punkt Reklamacyjny, ul. Na Stoku 49, parter - pokój 16/17. Punkt czynny jest w dni powszednie: od poniedziałku do piątku 07.00 – 15.00, soboty i niedziele – nieczynne, tel. 58 520-57-67, 58 520-57-68.