Otwieramy go w Galerii Metropolia przy ul. Kilińskiego 4 we Wrzeszczu (na parterze). To bardzo wygodne miejsce do załatwiania spraw przez pasażerów gdańskiej komunikacji miejskiej. Znajduje się tuż obok dworca kolejowego we Wrzeszczu, niedaleko dużego autobusowego węzła. Nowością będą również wydłużone godziny funkcjonowania punktu: od poniedziałku do piątku od godz. 06:30 do godz. 20:30. To spełnienie wielokrotnych próśb naszych pasażerów. W nowej siedzibie prowadzona będzie także sprzedaż hurtowa biletów.
W nowym punkcie będzie można:
- kupić bilety,
- doładować kartę miejską biletem okresowym imiennym lub na okaziciela,
- złożyć wniosek o wydanie karty miejskiej,
- albo o przystosowanie legitymacji studenckiej do biletów okresowych,
- złożyć reklamację,
- wyrobić duplikat karty miejskiej lub Gdańskiej Karty Mieszkańca ze zdjęciem,
- otrzymać fakturę za bilety kupione w automatach biletowych,
- zapłacić za przewóz osób niepełnosprawnych,
- złożyć korespondencję do Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.
UWAGA!!!
Już od poniedziałku 21.08.2023 r., z powodu przeprowadzki, zamknięte będą: Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9A, Punkt Reklamacyjny, Punkt Sprzedaży Hurtowej oraz kasa przy ul. Na Stoku 49.
Reklamacje dotyczące kart miejskich (oprócz wyrabiania duplikatów) można składać w Punkcie Obsługi Klienta nr 4, przy ul. Świętokrzyskiej 15, tel. 58 520-57-07. POK jest czynny bez zmian:
- w poniedziałek, czwartek i piątek w godz. 07.00 - 14.30,
- we wtorek i środę w godz. 10.00 - 17.30.
Przez tydzień, do 28.08.2023 r. bilety okresowe będzie można kupić:
- w POK nr 4 przy ul. Świętokrzyskiej 15,
- w automatach biletowych,
- przez Internet,
- w aplikacjach mobilnych: GoPay, jakdojade.pl, MPay, zbiletem.pl,
- oraz w punktach sprzedaży biletów okresowych.
Sprzedaż hurtowa będzie uruchomiona dopiero 28.08.2023 r. w nowej lokalizacji.